O NAS

Branżę znamy jak mało kto!

BARPRO Profesjonalna Obsługa Barmańska powstała w 2012 roku. Od tego czasu nieustannie działamy w branży weselnej. To już prawie 10 lat, w których zdobywamy doświadczenie w kwestii obsługi barmańskiej wesel i różnorodnych przyjęć. Przez ten czas współpracowaliśmy z wieloma konsultantami ślubnymi, co zaowocowało długofalowymi relacjami, które trwają do dzisiaj. W trakcie naszej pracy często obsługiwaliśmy po kilka wesel w jednej rodzinie, a także wielokrotnie wracaliśmy do tej samej sali weselnej dzięki osobistym poleceniom właścicieli.

Od wielu lat współpracujemy również ze znanymi trójmiejskimi agencjami eventowymi, co umożliwiło nam pracę przy wielu prestiżowych wydarzeniach na Pomorzu, m.in. otwarcia nowych powierzchni biurowych, otwarcia galerii handlowych czy jubileusze trójmiejskich firm.

Poniżej znajdziesz najważniejsze etapy życia naszej firmy, a także sylwetki osób, które odpowiadają za organizację obsługi barmańskiej.

2012

Jakub zakłada BARPRO

2015

nasza pierwsza największa realizacja
(otwarcie galerii NEPTUN w Starogardzie Gdańskim)

2016

powiększamy nasze możliwości
obsługujemy 1000 gości

2017

posiadamy w ofercie 5 barów

2018

obsługujemy jubileusz firmy spedycyjnej
w najpiękniejszym miejscu w Gdyni – na Polance Redłowskiej

2021

Asia i Adam dołączają do zespołu zarządzającego

2021

Został nam przyznany tytuł i certyfikat Partnera Honorowego Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych

Poznajmy się!

Joanna Chwarscianek

Pasjonatka tworzenia dużych eventów. Od 10 lat współorganizuje największy w Polsce festiwal charytatywny o charakterze klubowym Beach Party w Trzciance (aktualnie Heartbeat festiwal), gdzie odpowiedzialna jest za wszystkie punkty alkoholowe oraz strefę VIP i backstage. Dodatkowo manager topowego beach baru Na Fali w Gdańsku.

Uwielbia, gdy wszystko ze sobą współgra. Styl boho to jej faworyt. Jest zdania, że „je się oczami”, dlatego przykłada dużą uwagę zarówno do smaku, jak i wyglądu koktajli.

Adam Dąbrówka

Manager restauracji Nowosopocka, który z gastronomią związany jest od 8 lat. Ukończył wiele szkoleń, podnosząc swoją wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną. Doświadczenie zdobył dzięki pracy w restauracjach i barach. Tam również czerpał inspiracje.

Pasjonat barmaństwa. Największą frajdę sprawia mu tworzenie syropów, owocowych puree, pudrów oraz suszek do dekoracji koktajli. Adam to dusza towarzystwa, która zaraża uśmiechem wszystkich gości.

Adam i Asia to duet w życiu, jak i w pracy 🙂

Jakub Walentowski

W branży gastronomicznej odnajduje się jak ryba w wodzie. Zresztą nic dziwnego, gdyż działa w jej obszarze od ponad 15 lat. W 2016 roku uzyskał certyfikat WSET, czyli oficjalne potwierdzenie wiedzy z zakresu wina i alkoholi.

Od 2017 roku jest współwłaścicielem Skabnicy Win , która zajmuje się importem i dystrybucją wina. Jakub jest sommelierem i uwielbia prowadzić degustacje wina. Również edukuje i szkoli przyszłych konsultantów ślubnych z wiedzy o winie.